februarie 11, 2011

Complexitate

In ultimul timp am constientizat ca sunt compexa, ca nu stiu la ce sa ma astept de la mine. In doua situatii similare sa reactionez complet diferit si nu imi dau seama de ce... complexitatea mi se pare un defect, pentru ca da impresia de instabilitate care mai apoi poate sa dea impresia de persoana in care sa nu ai incredere. Pe de alta parte poate fi o calitate, aduce diversitate si nu lasa monotonia sa isi faca loc in viata mea. Ma gandesc daca am de pierdut prin faptul ca sunt complexa, si daca da, ce am de pierdut? Dar prin modul meu de a fi sunt complexa, asa ca nu pot sa schimb aceasta caracteristica prea usor. Viata mi se pare simpla uneori, alteori mi-o complic singura... oare noi, femeile obisnuim sa fim atat de complexe? Cred ca intr-un fel e de inteles ca barbatii nu inteleg femeile, nici chiar noi nu ne intelegem de multe ori... Totusi cred ca orice femeie vrea iubire si respect, mai apoi apar particularitatiile fiecarei femei, partea unde lucrurile se complica. Invata sa iubesti si apoi vei intelege , sunt sigura! Ma bucur ca mi-am putut impartasi gandurile aici !

Sa fii iubit/a!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu