februarie 13, 2011

Look deep down in my eyes and heart and tell me what do you see ....

Uneori trebuie doar sa te uiti adanc in inima ta si sa te studiezi , sa vorbesti cu tine , insa nu cred ca trebuie sa meditezi mult la ceea ce esti pentru ca poate nu mai esti tu cand meditezi , nu? Adica nu sunt de acord cu meditatul cu orele .... astazi am participat la un seminat de comunicare si am aflat cateva lucruri interesante : privitul in dreapta jos este cel care iti determina "dialogul intern"- acea voce pe care o auzi ... dar daca este ceva prelungit exista posibilitatea sa iti cauzeze depresie, pentru ca te critica uneori...  eu nu sunt de acord cu meditatul lung la propria viata sau cu trairea din amintiri . Mi se pare ca o sursa de fericire poate sa fie orice e bun si placut . Bun din punct de vedere moral . Tu ce crezi despre asta? Adica toti trecem prin momente de depresie si tristete sau enervare , dar nu este normal sa iesi din ele?

Pe de alta parte ma gandesc la a fi tu insuti ..adica esti tu cu adevarat doar atunci cand te enervezi ? Aia e adevarata ta fata? Acea parte a ta egoista si rea care poate in anumite momente te controleaza? Daca crezi asta , imi pare rau dar eu nu sunt de acord . Adica eu ma simt mult mai "eu" cand sunt fericita , daca am momente in care cedez inseamna ca sunt mult prea rea ca sa ma vad bine? Poate ti se pare complicat ce am scris si ce scriu , dar nu ti se pare ca esti tu insuti in toate situatiile ,si bune si rele? Sunt de acord cu autoeducarea si cu dorinta de a fi mai bun , dar asta nu inseamna sa te consideri lipsit de valoare doar pentru ca poti fi mai bun sau este cineva mai bun decat tine? In aceasta privinta cred ca Dumnezeu iti da valoare prin faptul ca te accepta ca si copil al Lui , asa ca daca Dumnezeu care este definitia perfectiunii  te indruma spre mai bine si nu te reneaga doar pentru ca poti fi mai bun decat esti poti si tu sa iti dai valoare , sa fii autodidact , sa fii multumitor si sa ai o viata fericita !! Viata e prea scurta ca sa ratezi sansa de a trai vesnic , nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu