februarie 23, 2011

Romeo si Julieta sa


Am studiat saptamana aceasta Romeo si Julieta. Mi se pare o piesa interesanta, ce nu imi place la ea e ca mi se pare superficiala relatia dintre ea si Romeo . S-au vazut o seara, s-au si indragostit si in mai putin de o saptamana s-au casatorit. El mereu repeta ca ea e frumoasa, nu imi amintesc sa zica ceva de inteligenta ei sau de orice tine de interior. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, cred ca e posibil sa fie o casnicie fericita desi s-au placut la prima vedere, insa sansele sunt atat de mici sa reuseasca incat nu merita sa iti risti fericirea. Am inteles un mesaj interesant din ea si anume: ura poate sa fie inlocuita de dragoste doar prin sacrificiu .Nu cred ca e neaparat nevoie de sacrificiu uman, insa trebuie sa lasi mandria la o parte si sa ti-o sacrifici. De cele mai multe ori insa sacrificile trebuie sa fie vizibile ca sa ti se deschida ochii si sa inlocuiesti ura cu dragostea. Mi-ar placea sa trec usor peste resentimente, insa desi rana se vindeca repede ramane o cicatrice in relatia celui fata de care ai avut sau ai resentimente...suntem  plini ce cicatrici si fiecare dintre noi face rani uneori ...ai grija sa nu fie adanci , macar atat te rog! Lupta-te cu tine si arunca raul afara. Castiga raul prin bine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu