februarie 06, 2011

Se apropie

A mai trecut o luna .. si de cateva zile am intrat in "luna indragostitilor" . Magazinele sunt deja pline de inimioare si tot felul de articole speciale pentru ziua de care toti stim : 14 Februarie , ziua indragostitilor ... Nu am nimic impotriva zilei in particular .Ce nu mi se pare normal e ca se formeaza multe cupluri din interes(desi e ceva obisnuit ) , ca sa primeasca ceva, ca sa nu fie singuri de 14 februarie ...mai bine spus sa fii in rand cu lumea. Am impresia ca mass-media ne induce ideea ca nu o sa supravietuim zilei de 14 februarie daca nu avem un partener ... E adevarat ca e frumos sa te simti iubit/a , sa primesti cadouri , sa auzi cuvinte frumoase ,sa te simti important...sa iti hranesti putin eul. Dar daca toate acestea s-ar face fara vreun interes anume ar fi genial ! Sunt lucruri de suprafata din pacate ... trece ziua de 14 februarie si in 15 februarie iti dai seama ca nu te-a umplut cu nimic ceea ce ai primit sau poate esti printre cei norocosi si ai putut simti esenta din aceasta zi ...   Dupa parerea mea daca tii la cineva cu adevarat vei face un cadou din inima in orice alta zi sau luna din an. Inca nu sunt sigura daca sunt sau nu de acord cu aceasta zi , dar stiu sigur ca nu sunt de acord cu lucrurile superficiale sau cu cadourile facute din interes .... Daca poti sa te bucuri de iubire intr-o zi , de ce nu poti in toate zilele din an ?   Draga indragostitule/indragostit-o bucurate de starea in care esti , dar incearca sa vezi undeva dincolo de traditia zilei de 14 februarie. Fa din fiecare zi o zi speciala !

Sa fii iubit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu