decembrie 19, 2012

Dor de scris

          Nici nu îmi vine să cred că nu am mai scris nimic aici de o jumătate de an. Sper să revin mai des. Din vară mi-am făcut zeci de planuri, unele au ieșit, altele sunt pe o frumoasă listă de așteptare. Aș vrea să scriu mai colorat, nu atât de formal, să gesticulez fiecare silabă...dorințe peste dorințe. Schimbări petrecute în viața mea? Păi, să vedem: am reușit să mă decid la ce facultate să dau, mi-am dat seama că prima impresie e de cele mai multe ori corectă, deoarece ești foarte obiectiv. Am în plan construirea unei case de copii(deși știu că e mai mult un vis). Totuși sunt dezamăgită,chiar săptămâna aceasta, când am toate motivele necesare pentru a fi fericită, entuziastă și plină de energie. Sunt foarte agitată în interior, gândurile rar sunt consecvente și trec dintr-o stare în alta fără vreun motiv aparent, și nu, nu am alcool în sânge.
       Poate e normal ca oamenii de la care te aștepți cel mai mult, și la care ți cel mai mult să te rănească cel mai puternic. Știu că nu e bine să judeci, dar e mai bine să fii fals decât să judeci pe baza a ceea ce vezi și să te comporți așa cum simți de fapt în inima ta? Eu personal mereu voi alege să îmi dau sentimentele pe față, deși poate sinceritatea absolută doare pe termen scurt. Nu vorbesc de trecut peste limitele amabilității și respectului reciproc, ci de falsitate.
       Totuși o parte din inima mea e fericită, am ocazia să ascult oameni și plăcerea de a le câștiga încrederea, încredere pe care nicidecum nu aș dori să o trădez. Planurile din capul meu însă mă împiedică să văd lumea atât de roz ca de obicei.
      Dar ce să vezi, mereu se găsește cineva să îți ridice moralul, chiar dacă uneori te costă scump. Te las cu drag cititorule. De sărbători îți doresc miros plăcut de scorțișoară, multe portocale și brazi în ghivece care au un miros genial. Iar în suflet pace și bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu