iunie 02, 2011

Prietenie

Uneori ma gandesc la tine, la cat de mult m-ai influentat. A fost o placere sa fim cele mai bune prietene opt ani... Ma gandesc cum am reusit uneori sa ne sustinem, am crescut impreuna si mi-a placut, poate ca a fost greu uneori, poate trebuia sa stiu mai multe, sa ma comport altfel si sa iti arat mai mult ca te iubesc. Imi esti tare draga, chiar daca vorbim mai rar, in timpul cat am fost impreuna mi-ai atins sufletul, daca nu ai fi fost tu totul ar fi fost mai complicat! Simt ca puteam face mai mult, puteam fi mai altruista si sa nu incerc sa te tin doar pentru mine, dar am invatat cam tarziu lectia. Draga mea Codru, te iubesc si mi-e tare dor de tine! Ma gandesc acum la cat de mult semeni tu cu D. , uneori imi aminteste de tine, prin atitudinea directa, prin unele gesturi. Simteam nevoia sa iti scriu asta pentru ca mi-ai atins sufletul si asta nu se uita vreodata! Ai mare grija de tine, te rog si nu iti uita vreodata valoarea ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu