februarie 24, 2011

Ratiune

Scriam de Romeo si Julieta si inca imi sustin punctul de vedere. Vorbeam astazi in ora de Cunostinte Biblice (cuno) de ei, am sustinut aceeasi parere si am aflat un lucru interesant : de ce spun asta, de ce sustin ca sunt superficiali Romeo si Julieta. Nu ma asteptam la raspunsul pe care l-am primit, dar a fost interesant ...deci mi-a spus ca eu sustin asta pentru ca nu mi-am gasit inca Fat-Frumosul. Nu am fost de acord...dar acum ma gandesc ca poate avea dreptate. Nu renunt la ideea mea de tot , insa poate din frica ca istoria se va repeta nu vreau sa ma las gasita, nu vreau sa apara dintr-o data cineva si sa imi piert ratiunea complet, nu mi se pare normal... Sa uit de tot si de toate si sa nu imi pese prea mult de cei din jur , mi s-a intamplat odata si mi-a fost peste cap. Sunt de acord ca este normal sa fie atractie fizica si ceea ce tine de asta, insa sa cladesti o relatie pe asa ceva nu cred ca ai mari sanse la fericire...Sper ca si atunci cand voi fi gasita si eu de acel vestit Fat-Frumos sa nu las uitarii ratiunea, sa nu....

Sa fii iubit.Sa fii iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu