martie 05, 2011

Ma intreb

Ma intreb ce e mai rau : expunerea excesiva sau introvertirea ? Centrare pe sine sau lipsa de stima de sine?  Incredere excesiva sau neincredere? Aspect exterior sau interior? Imi vine totusi in minte o idee, un cuvant care imi place foarte mult: echilibru! Cum poti trece peste neincredere (care vine din frica de altfel)? E orgoliul de vina? E stima de sine care se clatina? E simtamantul de incapacitate? In urmatoarele 14 ore o sa trec printr-un chin teribil si mi-e frica, mi-e frica chiar ca ma expun prea mult scriind asta... Increderea mi-e la un nivel scazut si e groaznic, sunt foarte multumita ca nu trec des prin astfel de momente! ...Ce sa iti spun tie care imi citesti gandurile si astfel imi patrunzi foarte profund in suflet...ce sa iti spun? Sa fii iubit ? Sa fii apreciat? Ce as avea nevoie acum si te rog din suflet sa o faci e sa ma ajuti rugandu-te...te rog!

Iti doresc momente de criza cat mai rare! Si iti doresc sa ai puterea necesara sa le estompezi ! Si sper ca pentru tine sa urmatoarele 14 ore sa fie cele mai fericite momente ale tale si sa te bucuri din plin de ele, meriti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu