noiembrie 15, 2010

E asa de greu??

De ce ai tot timpul cu tine masca aia reusita?? De ce nu poti sa te arati asa cum esti ??  Tot timpul ai la tine pensula aia asa de ingrijita , ai sute de culori , sute de sentimente si cine stie cate minciuni bine pregatite ... Increderea mi-e la pamant , cred cu hotarare ca tot ce s-a intamplat in anii astia ii o mare minciuna , nu era nici un "prieteni buni"... de ce ??? De ce trebuie atata tradare?? Si vreau sa plang , sa ma descarc , sa vorbim liber odata in viata , sa se vada adevarata fata !!! Fara cine stie ce , serios !!... Si te aparam , ziceam ca nu este om mai cinstit si sincer ca tine ...baliverne ....O crunta bataie de joc , intelegi?! Te-am pus la zid vreodata si am zis ori stanga , ori dreapta ?? Nu !! Am tacut , credeam ca tacerea e de aur...poate...uneori , acum insa e apasatoare , si nimic nu mai are sens ...Si uite unde s-a ajuns...mi-ai luat tot ce era mai bun intre noi , aveam incredere si acum am indoiala , aveam iubire...acum am nepasare ....te rog pentru ultima oara ....da-ti jos masca aia reusita , nu ma intereseaza cicatricile , vreau adevar , vreau transparenta .... vreau sa fiu din nou naiva ....de ce ?! de ce !? de ce ?! Si prima lacrima imi brazdeaza obrazul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu