noiembrie 16, 2010

Something....

Am nevoie de ceva , ceva "WAW !!!" care sa imi schimbe starea de spirit .... A fost o saptamana groazica pana acum si au trecut numai 3 zile...Trec printr-o stare de neliniste , de nerabdare , de dezamagire , si de nervi la un loc , e groaznic ... Cand ii vad pe altii ce par mai descurajati decat mine si incerc sa ii ajut imi revin cat timp is alaturi de ei , dar dupa aceea iarasi ma dezamagesc ... tind sa ma cred vinovata , ca mintea mea ii de vina ...ar fi mai bine asa ...as sti ca nu e real.....de ce eu ??

Daca as fi in Africa ... macar pentru 2 zile cred ca mi-as reveni... sau undeva pe o insula pustie sa am liniste ca sa gandesc limpede sau sa se vorbeasca liber ...nu-mi plac ocolisurile , nu-mi place minciuna , nu-mi place ura .... never , but never trust someone too soon , please , don't ....

Sa fiti iubiti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu