noiembrie 11, 2010

Little prince

Uneori ma simt ca micul print, pun intrebari si vreau raspuns la ele neaparat , simt ca sunt un copil , de multe ori naiva ... uneori sunt , alteori par ... Nu ma cunosc prea bine , nu imi inteleg instinctele si faptele uneori ... Dupa cum spune citatul "O viata e prea putina pentru a ne descoperi pe noi insine" , perfect de acord . Cu toate acestea scopul meu principal in viata nu e sa ma cunosc pe mine si sa ii cunosc pe cei din jur , sa le fiu prieten de nadejde si cineva care le inveseleste ziua , cred ca am mai scris : iubesc oamenii si tot ce tine de ei  , de multe ori incerc sa ma conving ca nu exista oameni rai , ci numai oameni care au traume... Toti am trecut prin traume , dar totusi asta nu ne da  . Probabil am o perspectiva idealista / optimista , dar imi place asa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu