februarie 02, 2011

Idei...Vise

Visez la ceva perfect (de asemenea naiv) pentru mine si pentru cei din jur . Mi-ar placea sa nu mai vad cersetori, sau sa am mereu o sticla de ceai cald si un covrig sa le dau .. mi-ar placea sa fac o casa pentru saraci , sau un bloc ca sa aiba toti loc si sa vada ce e iubirea ..sa vada un strop din iubirea lui Dumnezeu . Mi-ar placea ca noi , tinerii sa avem principii si sa nu renuntam la ele , mi-ar placea sa iau in brate toti copii orfani , mi-ar placea sa nu mai am prejudecati , mi-ar placea sa nu imi fie frica sa ofer dragoste oricui , mi-ar placea sa fiu buna cu toti , sa am capul pe umeri , sa schimb in mai bine lumea (desi e absolut imposibil) , sa imbratisez mai multi oameni , sa am mai multa afectiune , rabdare ... Abia astept sa ajung in cer !! Sa fie totul bine , fericit , genial ! Astept prima mea sesiune , astept sa ajung la facultate , bac-ul , slujba , familia... vise ... Suntem diferiti , dar e atat de bine asa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu