ianuarie 28, 2011

Valoare

Fetele : complexe , neintelese si probabil asta ne da farmecul . Prea putine cunosc baietii despre noi , uneori chiar prefera sa nu stie din frica , oroare , prejudecata ...prefera sa stea afara din cadrul sentimentelor noastre pentru a nu fi afectati. Mi se pare ca uneori se ascund in spatele seriozitatii sau a glumelor ca sa nu poata vedea mai mult decat fizicul . Nu vreau sa spun ca am o parere chiar atat de rea sau probabil neadevarata despre baieti , dar pur si simplu am aceasta impresie . Fetele sunt rele uneori, am intalnit fete care abia asteapta sa fie rele (cel mai probabil pentru ca le da o placere deosebita sa ii faca pe altii sa se simta inferiori) am intalnit fete cu suflet care sunt dispuse mereu sa renunte...Ideal nu e sa ne intelegi modul de a gandi , ci sa iubesti aceste diferente , sa oferi atentie si sa iti pese . Un prieten spunea : Ai mare grija ,  baietii fura sentimente ...si da , cred ca avea dreptate ... Have a great Sabath !!

Un comentariu: