ianuarie 08, 2011

Sentimente

E derutant ... de ce trebuie sa simt greutatea asta in piept?? De ce ma atasez? Aceeasi problema ...luni de zile si toti tac , nimeni nu zice nimic ..e un adevar si totusi ne torturam cu tacerea... As vrea ceva care sa imi demmonstreze ca nu imi pasa , ca mi-e tot una ... dar nu .. imposibil .. In naivitatea mea mi-e greu sa accept ca am fost mintita , ca ceva chiar s-a intamplat ...si nu imi vine sa cred ca oamenii se schimba si in rau...e un sentiment groaznic . Iubesc oamenii , imi place sa ii cunosc si sa ii descopar , dar cand sunt mintita nu pot si decat furioasa si dezamagita.. ce o sa se aleaga de tot ? Chiar nu exista oameni "diferiti" in care sa te poti increde mai mult de 3-4 ani , sa stii ca au coloana , ca au principii si ca sunt sinceri ... Copii ? Sau adulti? Maturi sau imaturi  ? Ma intreb cat o sa mai dureze totul ? Dar stiu raspunsul... nu e nevoie sa il caut... Inteleg de ce planeta aprinzatorului de felinare era atat de mica ..atat de putini oameni de cuvant  ..si cand crezi ca dai peste ei nu trece mult timp si jumatate din cei pe care ii credeai de cuvant se dovedesc a fi ipocriti ... ce lume ciudata ....simt nevoia sa ma retrag in mine , sa gandesc "la rece"  si sa ii iubesc la fel ....si nu cred ca pot sa fac singura asa ceva ...e atat de greu ..........atat de ciudat ..o lupta ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu