ianuarie 10, 2011

Nehotarare

Unul din defectele mele e nehotararea , in multe cazuri am nevoie de sustinere ...Cam de o luna m-am gandit ca mi s-ar potrivi foarte bine facultatea de comunicare si relatii publice pentru ca am calitati care m-ar ajuta sa ajung buna in acest domeniu . Apoi , ieri mi-am schimbat putin optiunea , adica am adaugat medicina si ma gandesc sa incep sa invat pentru asta ... nu cred ca e bine sa ma "joc" cu viitorul meu , sa astept sa imi spuna cineva ce e mai bine pentru mine . Va trebui sa hotarasc singura . Din pacate suntem in continua miscare , in continua schimbare ..sau e un lucru bun asta? Viata e complicata si simpla in acelasi timp , viata e plina de cunoscuti si uneori suntem singuri , viata e un dar extraordinar pe care il avem ..tine de noi ce facem din ea , pe cine acceptam in ea si mai apoi cum ne pregatim pentru viata vesnica , unde sigur nu o sa fie paradoxuri si nimic rau . Momentan e doar ceva extraordinar , dar sper sa si traiesc ...vesnic ....fara sfarsit ...fara moarte....great !!

Cel mai bine e sa fim hotarati si sinceri cu noi insine si cu cei din jur !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu