ianuarie 23, 2011

Libertate

Stau in scaunul confortabil si beau o ciocolata calda ...gandurile ma arunca dintr-o parte in alta , trec de la un subiect la altul atat de repede incat nu pot sa aprofundez nimic .Sa nu gandesc e imposibil ...nestatornicia ma preocupa , daca as putea macar sa ma opresc , sa meditez la un singur lucru ... Un amic ma saluta pe messenger si din nou ideile imi sunt date peste cap . Discutiile seci ma intriga , lipsa de profunzime e mult prea dureroasa. Vorbim ca sa nu tacem , si vorbim inutil.... imi dau seama ca trebuie o schimbare , dar de unde sa incepi? Unde se termina firul . Ma vad intr-o lume care nu stie de unde vine si nici unde se indreapta . Traieste pentru ca nu are alta optiune , traieste ca sa nu moara . Toti sunt dezorientati si nemultumiti , dar se complac in starea asta . Nu ti se pare ciudat cum oamenii prefera sa se gandeasca ca nu un au scop decat sa isi asume o responsabilitate ? E asa de greu sa accepti ceea ce esti de fapt ... uneori nu ne simtim bine cu noi insine si de aceea ne razbunam pe oricine ne iese in cale. Iti propui sa fii diferit ca toti ceilalti , orgoliu nu te lasa sa vezi unele lucruri uneori . Suntem diferiti, facem atat de multe ca sa demonstram asta ... si totusi vrem sa ne gasim pe cineva ca noi , care sa vada lucrurile ca si noi sa ne inteleaga si sa ne accepte . Parem ca purtam o lupta fara sens, cu un final undeva in 2012 ... Nu sunt de acord,eu cred ca avem un scop , cred ca am fost creati pentru ca asta imi da siguranta , cred ca am fost creati pentru ca Dumnezeu nu se joaca cu noi ... De ce preferam sa ne ascundem in spatele big bang-ului si sa nu ne acceptam menirea . Spera si tu la ceva mai bun , accepta-te , accepta-L . Daca vrei un sens si o destinatie o gasesti aici ... Vroiam sa scriu despre libertate , dar cuvintele nu ma ajuta , ideile imi sunt prea departe acum ....

Sa fii iubit/a !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu