decembrie 17, 2010

Imblanziri ..


Vulpea ii vorbea micului print ce e aia imblanzire . Cum el era imblanzit de trandafirul de pe planeta lui cred ca asa sunt si eu imblanzita de cineva . Cand toti veneau si plecau era omul pe care ma puteam baza , adica stiam ca nu , nu o sa plece ..acum nu mai sunt asa de sigura ca nu o sa plece din viata mea ...nu cred ca o sa plece vreodata de fapt ...se spune ca esti responsabil pentru totdeauna pentru ceea ce imblanzesti , nu? Parca nu pot sa il vad in pozitia de om instabil emotional ...desi poate ca e ... oricum ,  singurul om pe care il pot vedea ca fiind destul de gandit si destul de complex incat sa nu ma pot plictisi vreodata de el ..... e asa interesant cum procesul asta de imblanzire se intampla fara sa ne dam seama ..... Sper sa nu plece niciodata totusi ...cred ca ar fi rau sa se intample asa ceva ...Si parca nu simt nevoia sa vorbesc , ca si cum cuvintele ar fi de prisos in discutiile noastre .. nu cred ca am chiar avut o discutie de fapt ...eu una nu simt nevoia sa vorbesc ca sa il cunosc .. e nevoie de timp si rabdare probabil ....cred ca am scris fara vreo ordine ..incercati sa cititi printre randuri , poate e mai usor ! Cred ca fiecare avem o "floare" care ne-a imblanzit ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu