noiembrie 30, 2010

What about me??

M-am gandit sa scriu ceva despre mine ,desi de multe ori in postari ma refer la trairile mele sau asa , probabil putin narcisist si egocentrist din partea mea , dar incerc sa ma vindec , sincer! ...

Ma vad momentan ca pe o adolescenta pierduta in timp si sentimente
Ma lupt cu prea mult interes pentru cei din jur , si simt ca am nevoie de putina nepasare sau uneori opusul...
Ma simt acoperita de pareri si idei
Ma cred copil si ma comport ca unul uneori , si totusi vreau sa fiu apreciata.
Nu imi place cand sunt subestimata , ma simt mult inferioara mie cand sunt subestimata ...
Vreau sa trec peste faza de copil-adult si sa ma opresc undeva la mijloc , mai mult adult si sa fiu luata in serios ...Totusi simt ca naivitatea ma ajuta sa vad lumea mai buna , sa iubesc oamenii si ceea ce ma inconjoara .
 Nu sunt superficiala , poate par , dar daca crezi te inseli ....
As vrea sa demonstrez ca am putere de patrundere ,ca stiu sa fiu profunda , dar ma sperie gandul ca poate voi ajunge prea serioasa .
De asemenea vreau  sa arat ca sunt demna de incredere , ca merit asta ...
Sunt din cale afara de ambitioasa , poate uneori nu imi concentrez energie pe ceea ce trebuie ci pe lucruri marunte , de suprafata .
Am energie si vreau sa fac multe in timpul pe care il mai am la dispozitie , nu pot stii niciodata cand mi se taie "firul".
Cred ca sunt o persoana a extremelor , cad din entuziasm excesiv in totala nemultumire sau in tristete in timp foarte scurt (minute)
Uneori fac lucruri pe care nu le inteleg si ma irita
Increderea uneori imi poate fi castigata usor si daca mi-e inselata nu sufar cumplit , alteori cand am incredere mare in cineva si imi stric cateva saptamani , nu plang , dar ma descarc.
Vreau sa ma descopar
Vreau ca sa fie toti fericiti
Vreau iubire
Vreau intelegere
E complicat , e simplu in acelasi timp
Totul e relativ cred ...


Sa fiti iubiti >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu