octombrie 26, 2010

Dar de ce eu??

Ii destul de frustrant cand is constienta ca nu am facut nimic gresit unei persoane si totusi se comporta ca si cum i-as fi luat ce ii era mai drag . Nu stiu de ce mi se intampla uneori asta , serios ... is obisnuita sa ma inteleg bine cu oamenii , sa fim prieteni , nu sa fiu asa urata fara vreo baza ...... E ciudat ... dar nu stiu care ii cea mai potrivita reactie pe care o pot avea : sa fiu la fel de rece , sa ma comport ca si cum nu vad nimic ciudat sau ce sa fac????? Si cred ca mi-am dat seama de inca un lucru care nu imi place deloc : fatarnicia ! Adica sa aiba asa o ura teribila si cand ii zambesc sa zambeasca ironic si fals...asa , ca sa fiu sigura ca nu ma insel in legatura cu sentimentele pe care mi le transmite .Vreau doar sa stiu de ce ..... te rog , nu mai vreau sa fiu in ceata , mai bine stiu adevarul decat sa raman in umbra timp indelungat ...so weird...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu