septembrie 19, 2010

Se poate mai rau de atat??

In weekendul asta am participat la un seminar si acea persoana ne povestea cum li se spune cateodata la facultate aceasta povestioara interesanta as zice:

"-Cum ar fi daca ai pica la un examen final ? Catastrofa , nu?
-Da !
-Se poate ceva mai rau de atat?
- Nu !!
- Dar cum ar fi sa ramai fara o mana ? Ar fi mai rau?
- Daaa !
-Se poate ceva mai rau de atat?
- Nuuu!
-Dar cum ar fi sa ramai fara ambele maini ? Ar fi mai rau decat fara o mana?
- Daaa!!
- Se poate ceva mai rau de atat?
-Nuuu
-Sunteti siguri ???
- Daaa !
- Cum ar fi ca una din maini sa iti fie taiata cu o lama subtire incet , dar constant ?
-Si mai rau !
- Chiar ar fi mai rau ?
-Daaa!!!
- Dar chiar se poate ceva mai rau de atat?
- Nuuu !!
- Ce ati zice daca la fiecare taietura s-ar pune sare pe rana ?
-Auuuuuuu!!
- Se poate sa fie mai rau de atat ? Chiar se poate ?
- Nuuuu , nu este ceva mai rau !
- Sunteti siguri ?
-Daaa!!
-Si ce spuneti daca o persoana draga ar fi langa tine si ar privi ceea ce ti se intampla ?
- Groaznic !!!
- Deci dragii mei ,orice ar fi putut fii mai rau decat s-a intamplat "

Putin sadic acest dialog intre prezentatoare si noi , publicul .... ceea ce am inteles eu aici este ca oricat de catastrofa ar fi ceva se poate mai rau decat ne-am putea imagina noi , dar Dumnezeu ne da doar cat putem supota!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu