septembrie 08, 2010

And that is the true story

Vine un moment in viata cand iti dai seama ce conteaza cu adevarat , cand incepi sa te coci . Si stii ce ? Nu hainele , nu pozele de pe hi5 care mai de care , nu cati admiratori ai , nu cine iti da commenturi sau cine iti citeste blogu conteaza ci interiorul . Si incep sa imi dau seama ca imi place cand cuiva nu ii pasa daca ma asortez cu el la haine , nu ii pasa daca suvita aia rebela zboara sau daca mi-a aparut un cos , ci ii pasa de ce simt , ii pasa cine sunt si ce imi place , cred ca esential in viata e Dumnezeu , dragostea , fericirea , rabdarea , aprecierea , cunoasterea , umilinta si intelegerea ...cred ca asa ajungi cu adevarat fericit .

Nu uita , mai bine apreciezi decat sa critici (eu una ma lupt cu asta)

Esentialul este invizibil pentru ochi (Micul Print)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu