august 16, 2010

A fi sau a nu fi ....supeficial

Nu am mai avut net pana ieri , fiind tot plecata .... Am intrat pe net , am hoinarit facebook'u si hi5'u ieri si azi si mi-am dat seama de cat de superficial ii tot . Savurez sa ma uit la poze , sa descopar ce a mai captat "ochiul magic" imi dau seama ca multi se ascund in spatele fotografiilor supraeditate , ca photoshop'u nu ii pentru a scoate in evidenta anumite trasaturi , pentru a face ceva mai bun sau cu un alt aer , ci pentru a face ceva nou , kitsch si de prost gust . Vezi fete care nici macar nu au ajuns la 12 ani si isi posteaza poze dezgustatoare in care se presupune ca isi scot in evidenta formele care de fapt nu sunt forme . Dar de ce sa murmur? Cu ce ma ajuta si cu ce le ajuta ? Poate ca asta le face sa se simta importante , fericite , diferite , nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu