august 26, 2010

Ea

E dedicata pentru ea , o cheama Codruta  si in generala a fost cea mai buna prietena a mea . Nu aveam si nici nu prea avem multe in comun m dar asta era fascinant , pentru ca altfel ne-am fi plictisit . Am descoperit ca are o personalitate puternica , ma asculta chiar cand era atat de ilogic si plictisitor ceea ce vorbeam , ne ziceam unele secrete ca intre fete , eram geloasa de ce petrece timp si cu altele , in loc sa ma gandesc ca dragostea de orice fel ar fi inseamna libertate . Inevitabil si-a lasat amprenta pe viata mea , cand aud ceva neasteptat de la ea ori ma bucur ori ma gandesc ca greseste . Poate is pisaloaga cateodata , dar ii vreau binele ...ne-am certat , ne-am impacat , am suferit , am simtit , am ras , de toate. Imi amintesc cum ne-am facut tot felu de caiete care le aruncam prin clasa cand diriga sau profi cica nu ne vedeau , cum ne stresam colegii cu caietu , cum il aparam . Acum ne-am ales fiecare drumul , viata si totusi nu pot s-o uit si stiu ca tot timpul o sa incerc sa o indrum spre ce cred ca e bine . Cred ca o scriu pentru a suta oara ... o iubesc .... BFF(Best Friend Forever) :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu